Grupy

7c134007 51f9 4216 abd6 664585f8da28
Grupa 2
BIEDRONKI

 

 

 

Zamierzenia kształcąco-wychowawcze na listopad 2025 roku

  • usprawnianie motoryki małej
  • rozwijanie percepcji wzrokowo-słuchowej
  • kształtowanie umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji
  • kształtowanie umiejętności przeliczania
  • kształtowanie umiejętności prawidłowego zachowywania się w ruchu drogowym
  • rozwijanie umiejętności samoobsługowych
  • rozwijanie sprawności manualnej
  • rozwijanie sprawności ruchowej
  • rozbudzanie zainteresowań przyrodniczych
  • wdrażanie do wypowiadania się na określony temat
  • kształtowanie odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych
  • rozwijanie mowy i myślenia
  • kształtowanie poczucia rytmu i umiejętności wokalnych
  • wzbogacanie wiedzy o otaczającym świecie
  • budowanie wiedzy ekologicznej
  • kształtowanie umiejętności segregowania ze względu na wielkość
  • kształtowanie poczucia własnej wartości
  • rozwijanie mowy i myślenia
  • rozwijanie pomysłowości i sprawności manualnej

Tematyka :

  • Jaka to melodia?
  • Spotkania z nauką
  • Wszyscy jesteśmy tacy sami
  • Nasze inspiracje
biedronki

Nauka wiersza :
Spadają liście

 

Spadają liście dębu,

kasztanowca i jarzębu,

brzozy, olchy i klonu,

topoli, buka i jesionu.

 

Jedne liście tańczą,

Wirują na wietrze powoli,

Inne opadają ciężko

Czy liście to spadnie boli?

 

Spadają liście kolorowe,

Te mniej i te bardziej ładne.

Który z nich na ziemię

Jako pierwszy spadnie? Kto odgadnie?

Nauka piosenki :
Kolorowe listki

Kolorowe listki z drzewa spaść nie chciały.

Kolorowe listki na wietrze szumiały.

Szu, szu, szu, szumiały wesoło.

Szu, szu, szu, wirowały wkoło.

Kolorowe listki bardzo się zmęczyły.

Kolorowe listki z drzewa zeskoczyły.

Hop, hop, hop, tak sobie skakały.

Hop, hop, hop, wkoło wirowały.

Kolorowe listki spadły już na trawę.

Kolorowe listki skończyły zabawę.

Cicho, sza, listki zasypiają.

Cicho, sza, oczka zamykają.